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Formulaire de demande de modification

Fournissez l’ensemble des renseignements et des documents nécessaires à votre demande de modification. Il vous incombe de remplir ce formulaire de manière précise et complète afin d’éviter tout retard.

* Champ obligatoire


 
1. Owner information
2. Agent acting on behalf of Owner (if any)
3. Property information
Project classification (Indicate the type of action that you wish to perform on your property - check all that apply)
4. Pre-application advice
Did you receive any advice from the Ontario Heritage Trust prior to filling out this application?
5. Project details (Please indicate the affected features/elements and describe the proposed work to be performed on them)
6. Project
7. Consultants and contractors (If the work is to be performed by a consultant or contractor, please provide their contact information below.)
8. Project timeline
Attachments (Please select which documents will be included in this application. The more supporting documents that are included, the more efficient the application process will be. Check all that apply.)
9.
Declaration

I/we hereby apply for alteration approval as described in this form and the accompanying plans/drawings and additional information. The Trust expects that the easement owner is in full compliance with the easement agreement at the time of submission. Any building maintenance issues not related to the approval request itself should have been addressed and the property should generally be in a good state of repair. The Trust also expects the owner’s proof of insurance submission to be up to date.

Terms and conditions
Affirmation
Communications

Remarque : cette demande vise uniquement à obtenir l’approbation de la Fiducie du patrimoine ontarien. Elle ne couvre aucune question liée à d’autres lois applicables. Il incombe au demandeur de respecter toute exigence mentionnée dans la Loi sur l’aménagement du territoire ou la Loi sur le code du bâtiment, la sécurité publique et environnementale ainsi que tout autre règlement. Le bien peut également avoir été désigné par la municipalité locale en vertu de la Loi sur le patrimoine de l’Ontario (L.R.O. 1990, chap. O.18). Il est donc conseillé de la contacter afin d’avoir toutes les autorisations municipales.

Les renseignements personnels figurant sur ce formulaire sont recueillis aux termes de la Loi sur le patrimoine de l’Ontario, L.R.O. 1990, chap. 18, section 7, et leur usage sera réservé à des fins de marketing et de collecte de fonds. Ces renseignements ne seront pas partagés avec d’autres organismes. Pour en savoir plus, veuillez communiquer avec l'adjointe de direction, Fiducie du patrimoine ontarien, 10, rue Adelaide Est, Toronto (Ontario), M5C 1J3, 647 567-9345. (Le formulaire sera envoyé à : easements@heritagetrust.on.ca.)